Zobrazeno 1 - 10
of 462
pro vyhledávání: '"Kneebone, R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: This national cross-sectional study aims to establish the prevalence and potential impact of performance anxiety among surgeons and investigate its association with psychological traits and wellbeing. Summary and background data: Despite a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::8a5f0f7108b1e9b334c94e833b4f2adc
http://hdl.handle.net/10044/1/93334
http://hdl.handle.net/10044/1/93334
Publikováno v:
In European Journal of Vascular & Endovascular Surgery 2009 37(2):134-139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ STEL
Sequential Simulation,1 a longitudinal form of simulation, was identified as an effective training approach for multi-disciplinary teams in identifying and caring for patients in their last year of life in a hospital setting. Sequential Simulation is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bfb9ab2629cbf5fad72a91f0720e2c82
Publikováno v:
BMJ STEL
Sequential Simulation (SqS) is the physical re-enactment of longitudinal elements of care, rather than single episodes, as is currently the main format of most healthcare simulations. It takes a patient's perspective of their care pathway journey thr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::79e1754405a6bc49bccb03bc8c6d6d8f
Publikováno v:
BMJ STEL
A recent CQC inspection identified disparities in care quality across maternity services in several London1 districts, revealing a need to identify challenges and solutions and to share learning across sites. Sequential Simulation2 (SqS) uses physica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fdc0fb0be8a10c8f67e6faa8d2ca4ea7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.