Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Knain, Erik"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nilsen, Trude, Frøyland, Merethe, Henriksen, Ellen Karoline, Kolstø, Stein Dankert, Jorde, Doris, Korsager, Majken, Knain, Erik, Ødegaard, Marianne, Teig, Nani, Jensen, Fredrik, Kjærnsli, Marit, Bungum, Berit, Løken, Marianne, Stadler, Matthias Gregor
Publikováno v:
Nilsen, Trude Frøyland, Merethe Henriksen, Ellen Karoline Kolstø, Stein Dankert Jorde, Doris Korsager, Majken Knain, Erik Ødegaard, Marianne Teig, Nani Jensen, Fredrik Kjærnsli, Marit Bungum, Berit Løken, Marianne Stadler, Matthias Gregor . Et kritisk og konstruktivt blikk på naturfaget i norsk skole. Med blikket mot naturfag. Nye analyser av TIMSS-data og trender 2015-2021. 2021, 207-260 Universitetsforlaget
Autor:
Kaarstein, Hege, Nilsen, Trude, Teig, Nani, Bergem, Ole Kristian, Senden, Bas, Lehre, Anne-Catherine W.G., Frønes, Tove Stjern, Radišić, Jelena, Jensen, Fredrik, Frøyland, Merethe, Henriksen, Ellen Karoline, Kolstø, Stein Dankert, Jorde, Doris, Korsager, Majken, Knain, Erik, Ødegaard, Marianne, Kjærnsli, Marit, Bungum, Berit, Løken, Marianne, Stadler, Matthias Gregor
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/89053
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/89053/4/med_blikket_mot_naturfag_forlagsversjon.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/89053/4/med_blikket_mot_naturfag_forlagsversjon.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristensen, Heidi, Knain, Erik
Publikováno v:
Kristensen, Heidi Knain, Erik . Which side are you on? The role of attitudes in reasoning practices in student-group interactions regarding a socio-scientific issue related to climate change. International Jo
International Jo
International Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/107386
Autor:
Marti, Kristin Torjesen, Knain, Erik
Publikováno v:
Acta Didactica Norden (ADNO)
Gjennom læreplanverket Kunnskapsløftet 2020 er bærekraftig utvikling innført som ett av tre tverrfaglige temaer i norsk grunnskole og videregående opplæring. Temaet er krevende for skolen, blant annet fordi bærekraftspørsmål er komplekse, tv