Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Klotz, Monika"'
Autor:
Klotz, Monika
Text in German
Taking the plurality of methods in Biblical studies as starting point this dissertation shows a way to coherent interpretation message. An analysis of the current state and its long history identifies characteristics preventing cl
Taking the plurality of methods in Biblical studies as starting point this dissertation shows a way to coherent interpretation message. An analysis of the current state and its long history identifies characteristics preventing cl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/1337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahsen, Oliver von, Voigtmann, Ulrike, Klotz, Monika, Nifantiev, Nikolay, Schottelius, Arndt, Ernst, Alexander, Müller-Tiemann, Beate, Parczyk, Karsten
Publikováno v:
In Analytical Biochemistry 2008 372(1):96-105
Publikováno v:
In SLAS Discovery September 2006 11(6):606-616
Autor:
Klotz, Monika
Die vorliegende Arbeit untersucht die Bedeutung des Modethemas „Transgenerationa-le Weitergabe von Kriegstraumata“ für die Praktische Theologie. Dieses Thema wird üblicherweise zugespitzt auf die Auswirkungen der zwei Weltkriege im 20. Jahrhun-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b22ecee32d30395a41f5aecc38693c37
Autor:
Klotz, Monika1 (AUTHOR), Schmid, Elke1 (AUTHOR), Steiner-Hahn, Kirsten1 (AUTHOR), Rose, Tanja1 (AUTHOR), Laube, Jenny1 (AUTHOR), Roese, Lars1 (AUTHOR), Henderson, David1 (AUTHOR), Krahn, Thomas1 (AUTHOR), von Ahsen, Oliver1 (AUTHOR) oliver.vonahsen@bayer.com
Publikováno v:
Biomarkers. Jun2012, Vol. 17 Issue 4, p325-335. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.