Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Klotz, Justin"'
This paper seeks to combine differential game theory with the actor-critic-identifier architecture to determine forward-in-time, approximate optimal controllers for formation tracking in multi-agent systems, where the agents have uncertain heterogene
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.08584
Social interactions influence our thoughts, opinions and actions. In this paper, social interactions are studied within a group of individuals composed of influential social leaders and followers. Each person is assumed to maintain a social state, wh
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1402.5644
A group of wheeled robots with nonholonomic constraints is considered to rendezvous at a common specified setpoint with a desired orientation while maintaining network connectivity and ensuring collision avoidance within the robots. Given communicati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1402.5639
This paper presents a concurrent learning-based actor-critic-identifier architecture to obtain an approximate feedback-Nash equilibrium solution to an infinite horizon N-player nonzero-sum differential game online, without requiring persistence of ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1310.1384
Autor:
Kamalapurkar, Rushikesh, Rosenfeld, Joel A., Klotz, Justin, Downey, Ryan J., Dixon, Warren E.
A class of continuous controllers termed Robust Integral of the Signum of the Error (RISE) have been published over the last decade as a means to yield asymptotic convergence of the tracking error for classes of nonlinear systems that are subject to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1306.3432
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Automatica February 2017 76:222-229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.