Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Klose, Maria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
More and more people quite naturally engage in online learning beyond institutional settings (for Germany, see e.g. Autorengruppe Bildungsberichterstattung, 2020). With the current study, we want to extend the existing research on motivational proces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb50892c772fb546e8cfb92db58b5195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hagemeier-Klose, Maria1 maria.hagemeier@hcu-hamburg.de, Albers, Meike1 meike.albers@hcu-hamburg.de, Richter, Michael1 michael.richter@hcu-hamburg.de, Deppisch, Sonja1 sonja.deppisch@hcu-hamburg.de
Publikováno v:
Raumforschung und Raumordnung. Oct2013, Vol. 71 Issue 5, p413-426. 14p.
Autor:
Hagemeier-Klose, Maria
Die Dissertation untersucht anhand von Fallstudien in Bayern die Hochwasserrisikokommunikation der Wasserwirtschaftsverwaltung mit der Öffentlichkeit. Es werden eingesetzte Informationsinstrumente wie Hochwasserstelen/-marken/-tafeln oder Hochwasser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::15f350b525d2450b41fba8d58f0a647d
https://mediatum.ub.tum.de/1006044
https://mediatum.ub.tum.de/1006044
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.