Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Kliesch, Christian"'
Autor:
Kliesch, Christian1 christian.kliesch@uni-potsdam.de
Publikováno v:
Mefisto: Rivista di Medicina Filosofia e Storia. 2024, Vol. 8 Issue 1, p99-114. 16p.
Autor:
Kliesch, Christian1,2,3 (AUTHOR) christian.kliesch@uni-potsdam.de, Parise, Eugenio3,4 (AUTHOR), Reid, Vincent3,5 (AUTHOR), Hoehl, Stefanie2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. May2022, Vol. 25 Issue 3, p1-11. 11p.
Publikováno v:
In Evolution and Human Behavior July 2015 36(4):313-322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brandl, Wiebke, Kliesch, Christian
When interpreting and imitating an action sequence the salience of its units is an important part of determining its parts. In interactions with children, parents naturally engage in 'motion ease' and exaggerate toy movements to make them more salien
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b8ce45f77b29878136a5bd7be59b198f
Autor:
Kalayci, Agnieszka, Kliesch, Christian
Children are not just passive recipients that take in information from the environment indiscriminately, but they are active participants in the learning process. They are actively choosing what sources of information they want to attend to and what
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::72e639659f7b0c384bb6423af81a5466
Publikováno v:
In NeuroImage 1 July 2021 234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kliesch, Christian
This thesis investigate how the presence of communicative signals such as direct gaze and infant-directed speech might help infants and young children to under- stand, anticipate, and segment actions. For this, the thesis draws upon a range of method
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::221e05ad50fe1148ef3f26d3cf8e0d3d
https://doi.org/10.17635/lancaster/thesis/606
https://doi.org/10.17635/lancaster/thesis/606
Autor:
Kliesch, Christian1 c.kliesch@sms.ed.ac.uk
Publikováno v:
Journal of European Psychology Students. 2012, Vol. 3, p88-94. 7p.