Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Klemens, Jeffrey A."'
Autor:
Willis, Charles, Klemens, Jeffrey, Agrawal, Rahul, Hebert, Sadie, Palmer, Meredith, Moe, Annika, Wassenberg, Deena, Barry, Katherine, Packer, Craig
Snapshot Serengeti is a fully online inquiry-based lab that uses real camera-trap data from Serengeti National Park in Tanzania to explore themes of tropical ecology and animal behavior.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e9ea893db37077581ceb7640b5d32322
Autor:
Ersts, Peter, Klemens, Jeffrey, LaMar, Drew, Macey, Suzanne, Russell, Ann, Waisanen, Edward, Willis, Charles
The goal of our summer 2022 FMN was to develop a client-side interactive dashboard that allowed students to visualize and analyze data from the Snapshot Serengeti camera-trap research project.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a0f732853499de391cdac187366aa473
Autor:
Beck, Chris, Berglund, Jennifer, Cardona, Mac, Douglas, Kristin, Ersts, Peter, Garcia-Robledo, Carlos, Gazit, Nadav, Hardin, Rebecca, Klemens, Jeffrey, LaMar, M., Landrigan, Kim, Russell, Ann, Macey, Suzanne, Middendorf, George, Nufio, César, Phillips, Michelle, Valdez, Ursula, Waisanen, Ed, Willis, Charles
These Author Guidelines are designed to assist module authors throughout this participatory process of creating a new OCELOTS module or adapting an existing one.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::819d3c7fe019d1e56d58faf6820ae870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In FEMS Yeast Research 2001 1(2):87-92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Planning for Higher Education; Jan-Mar2020, Vol. 48 Issue 2, p25-35, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Russell, Ann E., Aide, T. Mitchell, Braker, Elizabeth, Bruno, Emilio M., Ganong, Carissa N., Hardin, Rebecca D., Holl, Karen D., Hotchkiss, Sara C., Klemens, Jeffrey A., Kuprewicz, Erin K., McClearn, Deedra, Middendorf, George, Ostertag, Rebecca, Powers, Jennifer S., Russo, Sabrina E., Stynoski, Jennifer L., Valdez, Ursula, Willis, Charles G.
Publikováno v:
PLoS Biology; 11/11/2022, Vol. 20 Issue 11, p1-1, 1p