Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Kleine, Paul"'
Autor:
Kleine, Paul
As the third generation of luminescent materials, thermally activated delayed fluorescence (TADF)-type compounds have great potential as emitter molecules in OLEDs allowing for electro-fluorescence with 100 % internal quantum efficiency. For organic
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A36486
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36486/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36486/attachment/ATT-0/
Autor:
Redondo, Caterin Salas, Kleine, Paul, Roszeitis, Karla, Achenbach, Tim, Kroll, Martin, Thomschke, Michael, Reineke, Sebastian
Biluminescent organic emitters show simultaneous fluorescence and phosphorescence at room temperature. So far, the optimization of the room temperature phosphorescence (RTP) in these materials has drawn the attention of research. However, the continu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1704.07294
Autor:
Popp, Ludwig, Scholz, Reinhard, Kleine, Paul, Lygaitis, Ramunas, Lenk, Simone, Reineke, Sebastian
Publikováno v:
In Organic Electronics December 2019 75
Autor:
Kleine, Paul.
Leipzig, Veterinär-med. Diss. v. 1. Aug. 1925 [1926].
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb32311586j
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1987 Jan 01. 26(1), 72-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1477085
Autor:
Kleine, Paul F., Pereira, Peter
Publikováno v:
The School Review, 1970 Aug 01. 78(4), 483-497.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1084085
Autor:
Smith, Louis M., Kleine, Paul F.
Publikováno v:
The School Review, 1969 Sep 01. 77(3/4), 245-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1084445
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1969 Oct 01. 8(4), 223-228.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1475858
Autor:
Smith, Louis M., Kleine, Paul F.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 1966 Oct 01. 36(4), 424-436.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1169786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.