Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Klein, Jill Gabrielle"'
Autor:
Klein, Jill Gabrielle
Publikováno v:
Journal of International Business Studies, 2002 Jun 01. 33(2), 345-363.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3069548
The Animosity Model of Foreign Product Purchase: An Empirical Test in the People's Republic of China
Publikováno v:
Journal of Marketing, 1998 Jan 01. 62(1), 89-100.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1251805
Autor:
Klein, Jill Gabrielle1 jill.klein@insead.edu, Smith, N. Craig2 ncsmith@london.edu, John, Andrew3 andrew.john@aya.yale.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2004, Vol. 68 Issue 3, p92-109. 18p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2009 Jan 01. 19(3), 486-496.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45106205
Autor:
Klein, Jill Gabrielle1, Smith, N. Craig2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2004, Vol. 31 Issue 1, p759-765. 7p. 1 Chart.
Autor:
Klein, Jill Gabrielle
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 1999, Vol. 26 Issue 1, p463-468. 6p.
Autor:
Klein, Jill Gabrielle
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 1998, Vol. 25 Issue 1, p574-577. 4p.
Autor:
Fernández-Ferrín, Pilar, Bande-Vilela, Belén, Klein, Jill Gabrielle, Río-Araújo, M. Luisa del
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets; 2015, Vol. 10 Issue 1, p73-88, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. 1999, Vol. 11 Issue 4, p5. 20p. 1 Chart.