Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Kleijnen M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kleijnen, M.
Verslag van een stage-onderzoek, in 1994 (!) uitgevoerd bij RIVO, nu gepubliceerd door IMARES. In dit onderzoek wordt van de zeven meest algemene platvissoorten binnen de Noordzee de life-history onderzocht.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1e8c0ccdd09747025ddaf4e7c8a9409c
https://research.wur.nl/en/publications/allocatie-van-surplus-energie-bij-platvissoorten-in-de-noordzee
https://research.wur.nl/en/publications/allocatie-van-surplus-energie-bij-platvissoorten-in-de-noordzee
Publikováno v:
University of Antwerp
Proceedings of the 13th Academy of Marketing Science World Conference, verona, Italy, July 11-14, 2007
Kleijnen, M H P, Lievens, A & de Ruyter, K 2007, Mobile Social Networks and the Adoption of Mobile Service Innovations . in Academy of Marketing 2007 World Conference Proceedings . AOM, Verona, Italy, Academy of Marketing 2007, 1/01/07 .
Academy of Marketing 2007 World Conference Proceedings
Proceedings of the 13th Academy of Marketing Science World Conference, verona, Italy, July 11-14, 2007
Kleijnen, M H P, Lievens, A & de Ruyter, K 2007, Mobile Social Networks and the Adoption of Mobile Service Innovations . in Academy of Marketing 2007 World Conference Proceedings . AOM, Verona, Italy, Academy of Marketing 2007, 1/01/07 .
Academy of Marketing 2007 World Conference Proceedings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::99bed0db71f92122c4af5d7516e75e87
https://hdl.handle.net/1871.1/25616790-dfc4-4669-b6be-b9e394c16329
https://hdl.handle.net/1871.1/25616790-dfc4-4669-b6be-b9e394c16329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the European Marketing Academy Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::803d6e056a14baa77ef924ace864972b
https://research.tue.nl/nl/publications/cc516dfd-8ba9-42fd-8fb9-ba52018e2640
https://research.tue.nl/nl/publications/cc516dfd-8ba9-42fd-8fb9-ba52018e2640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.