Zobrazeno 1 - 10
of 205
pro vyhledávání: '"Kleer J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aragaw, K., Molla, B., Muckle, A., Cole, L., Wilkie, E., Poppe, C., Kleer, J., Hildebrandt, G.
Publikováno v:
In Preventive Veterinary Medicine 2007 82(3):252-261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA, 37-46
STARTPAGE=37;ENDPAGE=46;TITLE=24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA
STARTPAGE=37;ENDPAGE=46;TITLE=24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA
The DynaLearn interactive learning environment allows learners to construct their conceptual ideas and investigate the logical consequences of those ideas. By building and simulating causal models, students develop an understanding of how systems wor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ea96b13882e5e37f06fbb7e4ea8c68f3
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/differentiating-qualitative-representations-into-learning-spaces(f18a0751-1276-4387-84e5-86839fc0929d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/differentiating-qualitative-representations-into-learning-spaces(f18a0751-1276-4387-84e5-86839fc0929d).html
Publikováno v:
24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA, 132-137
STARTPAGE=132;ENDPAGE=137;TITLE=24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA
STARTPAGE=132;ENDPAGE=137;TITLE=24th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR’10), Portland, Oregon, USA
Assessing the knowledge of a student is a fundamental part of intelligent learning environments. We present a Bayesian network based approach to dealing with uncertainty when estimating a learner’s state of knowledge in the context of Qualitative R
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::aef177897abd85c290332ce09800cd87
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/from-qualitative-reasoning-models-to-bayesianbased-learner-modeling(5855f0f6-0d02-4940-a1fe-97f9e3094741).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/from-qualitative-reasoning-models-to-bayesianbased-learner-modeling(5855f0f6-0d02-4940-a1fe-97f9e3094741).html
Publikováno v:
Bulletin of Animal Health and Production in Africa; Vol 50, No 2 (2002)
No Abstract. Bulletin of Animal Health and Production in Africa Vol. 50 (2) 2002: pp.86-95
Publikováno v:
Proceedings 4th ECAI Workshop on Binding Environmental Sciences and Artificial Intelligence, 7.1-7.9
STARTPAGE=7.1;ENDPAGE=7.9;TITLE=Proceedings 4th ECAI Workshop on Binding Environmental Sciences and Artificial Intelligence
Proceedings 18th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR'04)
STARTPAGE=7.1;ENDPAGE=7.9;TITLE=Proceedings 4th ECAI Workshop on Binding Environmental Sciences and Artificial Intelligence
Proceedings 18th International Workshop on Qualitative Reasoning (QR'04)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4188d4eed19a3b02edb525cc70c320d6
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/qualitative-reasoning-about-food-webs-exploring-alternative-representations(46ea74e9-85de-45ca-abc5-f5a8c8d08a8a).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/qualitative-reasoning-about-food-webs-exploring-alternative-representations(46ea74e9-85de-45ca-abc5-f5a8c8d08a8a).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2008 International Conference on Prognostics & Health Management; 2008, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.