Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Kleemola, Katri"'
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2021 71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Jun2022, Vol. 47 Issue 4, p556-569. 14p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Higher Education; Jan2024, Vol. 49 Issue 1, p192-205, 14p
Autor:
Kleemola, Katri
Publikováno v:
Tiedepolitiikka
Autor:
Kleemola, Katri
The objective of my dissertation was to investigate variation in novice students’ critical thinking and argumentation in the crucial phase of transition to higher education. In addition, I aimed to explore predictors of this variation, and methodol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::6b802ebc4351e7d1e69f9ef5fafe8e4e
http://hdl.handle.net/10138/354184
http://hdl.handle.net/10138/354184
Critical thinking is a multifaceted construct involving a set of skills and affective dispositions together with self-regulation. The aim of this study was to explore how self-regulation and effort in test-taking contribute to undergraduate students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::d0e106102113a2b4d2c22da507a451b5
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034332
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034332
Publikováno v:
European Journal of Higher Education; October 2023, Vol. 13 Issue: 4 p488-508, 21p
Autor:
Tuononen, Tarja, Hyytinen, Heidi, Kleemola, Katri, Hailikari, Telle, Männikkö, Iina, Toom, Auli
The research field on generic skills in higher education has expanded rapidly. In addition, the importance of generic skills has been highlighted both in educational policy discourses and in practice of higher education. The present study reviews the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::22d51e4596503f5c998100643ba1f44b
http://hdl.handle.net/10138/345941
http://hdl.handle.net/10138/345941