Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Klapper, Rebecca E."'
Autor:
Yoo, Seung Heon, Trujillo Hernandez, Graciela, Menendez, David, Klapper, Rebecca E., Martin, Sarah, Nicholas, Katrina A., Sumanthiran, Dillanie, Rosengren, Karl S.
Publikováno v:
In Cognitive Development October-December 2023 68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menendez, David, Donovan, Andrea Marquardt, Mathiaparanam, Olympia N., Klapper, Rebecca E., Yoo, Seung Heon, Rosengren, Karl S., Alibali, Martha W.
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p307, 23p
Autor:
Menendez, David1 (AUTHOR) dmenendez@wisc.edu, Klapper, Rebecca E.2 (AUTHOR), Golden, Michelle Z.2 (AUTHOR), Mandel, Ava R.2 (AUTHOR), Nicholas, Katrina A.2 (AUTHOR), Schapfel, Maria H.2 (AUTHOR), Silsby, Olivia O.2 (AUTHOR), Sowers, Kailee A.2 (AUTHOR), Sumanthiran, Dillanie2 (AUTHOR), Welch, Victoria E.2 (AUTHOR), Rosengren, Karl S.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/26/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-19. 19p.
Autor:
Menendez, David, Yoo, Seung Heon, Mathiaparanam, Olympia N., Donovan, Andrea Marquardt, Rosengren, Karl S., Klapper, Rebecca E., Kalish, Charles, Alibali, Martha W.
In this study we investigated whether adults' generalization after a lesson would depend on whether they see an abstract or perceptually rich diagram during the lesson. We studied this in the context of genetic inheritance.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::15e2fb22964eff86a8756610ffeeace9