Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Klapp, Alli"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klapp, Alli
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review April 2019 99:408-417
Autor:
Klapp, Alli
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2018 Apr 01. 33(2), 355-376.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klapp, Alli
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2016 52:29-38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jönsson, Anders, Klapp, Alli
In Sweden, where this study is situated, grades are high stakes for students. Grades are the only criteria used for selecting students as they leave compulsory school and apply for upper-secondary school. When students apply for higher education, sel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::22763a1e1cadb3b2a35907a7f34ec008
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22073
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22073
Autor:
Klapp, Alli, Belfield, Clive, Bowden, Brooks, Levin, Henry, Shand, Robert, Zander, Sabine, Cooper, Paul
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education, Vol 9, Iss 1, Pp 3-19 (2017)
There is growing evidence that social and emotional skills can be taught to students in school and teaching these skills can have a positive effect on later outcomes, such as better mental health and less drug use. This paper presents a benefit-cost
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p1159-1159, 1p