Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Klamert, Lisa"'
Autor:
Klamert, Lisa, Bedi, Gillinder, Craike, Melinda, Kidd, Susan, Pascoe, Michaela C., Parker, Alexandra G.
Publikováno v:
In Mental Health and Physical Activity October 2023 25
Autor:
Klamert, Lisa1,2 (AUTHOR) lee.klamert@live.vu.edu.au, Craike, Melinda1,3 (AUTHOR), Bedi, Gillinder2,4 (AUTHOR), Kidd, Susan5 (AUTHOR), Pascoe, Michaela C.1 (AUTHOR), Parker, Alexandra G.1,2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Intervention in Psychiatry. Dec2023, Vol. 17 Issue 12, p1139-1153. 15p.
Autor:
Bourke, Matthew, Patten, Rhiannon K., Klamert, Lisa, Klepac, Bojana, Dash, Sarah, Pascoe, Michaela C.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 August 2022 311:353-363
Autor:
Klamert, Lisa, Craike, Melinda, Bedi, Gillinder, Kidd, Susan, Pascoe, Michaela C., Parker, Alexandra G.
Publikováno v:
Implementation Science Communications; 4/22/2024, Vol. 5 Issue 1, p1-8, 8p
Autor:
Pascoe, Michaela, Burke, Matthew, Patten, Rhiannon, Parker, Alex, Klamert, Lisa, Pucinischi, Christopher
This is the registration for scoping review titled 'The impact of scripted, entertainment based narrative on health-related beliefs and attitudes: A scoping review '. There are no prior registrations. Provide a comprehensive overview of the breadth a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9822a2a2c16514e060c6b7b0e2e0a03d
Autor:
Pascoe, Michaela, Klamert, Lisa, Burke, Matthew, Patten, Rhiannon, Parker, Alex, Pucinischi, Christopher
Provides a comprehensive overview of the breadth and outcomes of studies employing scripted screen-based entertainment narrative to influence health-related knowledge, intentions and behaviours, explores the mechanisms driving the change, and identif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a778b21608f6f43478cc4f920a6d850f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.