Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Klaassen, E.M.M."'
Autor:
van de Kant, K.D.G., Jansen, M.A., Klaassen, E.M.M., van der Grinten, C.P., Rijkers, G.T., Muris, J.W.M., van Schayck, O.C.P., Jöbsis, Q., Dompeling, E.
Publikováno v:
Pediatric Allergy and Immunology, 23(3), 259-264. Wiley
Background: Wheeze is a heterogeneous symptom in preschool children. At preschool age it is hard to predict whether symptoms will pass or persist and develop into asthma. Our objective is to prospectively study whether inflammatory markers in exhaled
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d9b5ca229570fa76281f15941c98022b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/2fd16f5a-7be6-4a3b-a7b2-8ff9f8ebb636
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/2fd16f5a-7be6-4a3b-a7b2-8ff9f8ebb636
Autor:
van de Kant, K.D.G., Koers, K., Rijkers, G.T., Lima Passos, V., Klaassen, E.M.M., Mommers, M., Dagnelie, P.C., van Schayck, C.P., Dompeling, E.D., Jöbsis, Q.
Publikováno v:
Clinical and Experimental Allergy, 41(8), 1076-1083. Wiley-Blackwell
Background The efficacy of inhaled corticosteroids (ICS) varies among wheezing preschool children. Currently, it is not possible to predict which fraction of wheezing children will benefit from an ICS treatment. Objective We explored whether fraction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::27ee97bf4c28d4e5aaa3675277cfcb8d
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/26abae98-2a62-4726-8fa3-ba83f5e13f0f
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/26abae98-2a62-4726-8fa3-ba83f5e13f0f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.