Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Klára Kostková"'
Autor:
Klára Kostková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 1, Pp 72-91 (2013)
The aim of the paper is to introduce a research study focused on assessment of intercultural communicative competence (ICC) development in student teachers of English language for elementary schools within a study subject Intercultural Communicative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/121c8f1881d14897aad96a63eebdd6d0
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 6 (2014)
The paper presents partial results of a research project dealing with the nature of expertise of foreign language teachers. Whereas the first two phases of the project focused on expert teacher’s performance, knowledge base and insight from a synch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/952c1108affc4649939de3038fdb6c59
Autor:
Klára Kostková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 3 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a020e44fd034ef3aa69d686a7611390
Autor:
Klára Kostková
Publikováno v:
ORBIS SCHOLAE. 7:29-47
Předložena teoreticka studie je přispěvkem k diskusi nad konceptualizaci a didaktickým uchopenim interkulturni komunikacni kompetence jako jednoho z obecně definovaných cilů vzdělavani, resp. přispěvkem k diskusi nad cili a obsahy interkul
Autor:
Naďa Vondrová, Leoš Dvořák, Milan Kubiatko, Martina Kekule, Hana Čtrnáctová, Jan Petr, Iva Stuchlíková, Radka Závodská, Klára Kostková, Michal Nedělka, Kateřina Dytrtová, Marie Tichá, Martin Bílek, Dana Řezníčková, Jiří Vaníček, Jarmila Novotná, Tomáš Janík, Věra Čížková, Ondřej Hník, Josef Valenta, Zdeněk Beneš, Miroslava Černochová, Miroslav Papáček, Jan Slavík, Michaela Píšová, Martina Šmejkalová, Vojtěch Žák, Karla Brücknerová, Blažena Gracová, Antonín Staněk
Publikováno v:
Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy
Obsah konference reflektoval pravě vychazejici monografii Oborove didaktiky: vývoj - stav - perspektivy. Cilem konference bylo přibližit stěžejni problemy ceskeho skolstvi na pozadi oborových didaktik. K jednotlivým tematům se vyjadřili edi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7247a53f146141c73c0f7b35d58be123
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7884-2015
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7884-2015
Publikováno v:
Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti
Monografie prezentuje výsledky výzkumu žakovských strategii (předevsim strategii uživani jazyka) uplatňovaných při uceni se anglictině jako cizimu jazyku na konci zakladniho vzdělavani. Žaky deklarovane použivani strategii je dano do sou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::deb9db4cdc2dcaac0504fcbd90bfd574
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7595-2014
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7595-2014
Autor:
Klára Kostková
Publikováno v:
Rozvoj interkulturní komunikační kompetence
Kniha je věnovana fenomenu interkulturality v kontextu cizojazycne výuky. V prvni casti jsou vymezeny stěžejni terminologicke otazky a interdisciplinarni východiska pro problematiku konceptualizace a didaktizace interkulturni komunikacni kompete
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab59939be4fd23926067dca6451d9ead
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-6397-2013
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-6397-2013
Autor:
Klára Kostková
Publikováno v:
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Intercultural Communicative Competence (ICC) has gone through a significant development in the area of its conceptualization. At the same time, attention is paid to the development of ICC as well as its assessment. This paper presents selected assess
Publikováno v:
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Přispěvek představuje třeti fazi výzkumu kurikularni reformy na gymnaziich. Výzkumne otazky se týkaly implementace RVP jako tvorby SVP. Cilem připadových studii bylo postihnout průběh tohoto kurikularniho procesu. Pozornost byla věnovana