Zobrazeno 1 - 10
of 494
pro vyhledávání: '"Kiuchi Takahiro"'
Publikováno v:
In Heliyon December 2023 9(12)
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 5, Iss 1, p 635 (2012)
Abstract Background Japanese nurses are increasingly required to read published international research in clinical, educational, and research settings. Language barriers are a significant obstacle, and online machine translation (MT) is a tool that c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08db88d5b41a4800829824cf62e78fb9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiuchi Takahiro, Ishikawa Hirono, Yukawa Keiko, Yonekura Yuki, Yamazaki Yoshihiko, Park MJ, Green Joseph
Publikováno v:
BMC Medical Research Methodology, Vol 11, Iss 1, p 145 (2011)
Abstract Background Research on health-education programs requires longitudinal data. Loss to follow-up can lead to imprecision and bias, and complete loss to follow-up is particularly damaging. If that loss is predictable, then efforts to prevent it
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e550b33800024d7686f954296a65dab1
Autor:
Kiuchi Takahiro, Ishikawa Hirono
Publikováno v:
BioPsychoSocial Medicine, Vol 4, Iss 1, p 18 (2010)
Abstract Health communication consists of interpersonal or mass communication activities focused on improving the health of individuals and populations. Skills in understanding and applying information about health issues are critical to this process
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/345196f66c83453293db7fb996a9aaff
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling June 2023 111
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling June 2023 111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.