Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Kistler, Doris J"'
Autor:
Pollak, Seth D., Kistler, Doris J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Jun . 99(13), 9072-9076.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3059142
Multilevel modeling was used to address the longitudinal stability of standard scores (SSs) measuring intellectual ability for children with Williams syndrome (WS). Participants were 40 children with genetically confirmed WS who completed the Kaufman
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::ef2d025c644d067f2304f628e3bfa321
https://europepmc.org/articles/PMC3334347/
https://europepmc.org/articles/PMC3334347/
Sixty normally-hearing listeners, ages 5 to 61 years, participated in a monaural speech understanding task designed to assess the impact of a single-talker speech masker presented to the opposite ear. The speech targets were masked by ipsilateral spe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::c5d2ee8a2ddc02da195f17763f2ebf45
https://europepmc.org/articles/PMC2921429/
https://europepmc.org/articles/PMC2921429/
Publikováno v:
In Cognition 2009 110(2):242-247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.