Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Kiseleva, Elena M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Системні дослідження та інформаційні технології; № 1 (2020); 78-89
Системные исследования и информационные технологии; № 1 (2020); 78-89
System research and information technologies; № 1 (2020); 78-89
Системные исследования и информационные технологии; № 1 (2020); 78-89
System research and information technologies; № 1 (2020); 78-89
An algorithm is proposed for solving the fuzzy continuous optimal sets partitioning problem with constrains for the centers location. The algorithm is based on a synthesis of methods for solving infinite-dimensional problems of optimal set partitioni
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kazarian, Anna, Blyuss, Oleg, Metodieva, Gergana, Gentry-Maharaj, Aleksandra, Ryan, Andy, Kiseleva, Elena M, Prytomanova, Olga M, Jacobs, Ian J, Widschwendter, Martin, Menon, Usha, Timms, John F
Publikováno v:
British Journal of Cancer
Background: Breast cancer is a leading cause of morbidity and mortality worldwide. Although mammography screening is available, there is an ongoing interest in improved early detection and prognosis. Herein, we have analysed a combination of serologi
The Theory and Practice of Customer Loyalty Management and Customer Focus in the Enterprise Activity
Autor:
Kiseleva, Elena M., Nekrasova, Marina L., Mayorova, Marina A., Rudenko, Marina N., Kankhva, Vadim S.
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 6, Iss 6, Pp 95-103 (2016)
Volume: 6, Issue: 6 95-103
International Review of Management and Marketing
Volume: 6, Issue: 6 95-103
International Review of Management and Marketing
Nowadays in Companies paid much attention to client relationship management. In modern conditions there is an unclear distinction between the terms “customer loyalty” and “brand loyalty”. They were developed at different times and within diff