Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kis H"'
Стаття присвячена дослідженню проблем, пов’язаних з впровадженням та використанням цифрових технологій в освіті. Актуальність обрано
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3806::6c654a7a72e8330726c42b4d824c3d3b
http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9056
http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9056
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kis H; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada., Endres K; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada., Karwowska A; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada.; Department of Pediatric Medicine, Children's Hospital of Eastern Ontario, Ontario, Canada., Harrison M; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada.; Department of Pediatric Medicine, Children's Hospital of Eastern Ontario, Ontario, Canada., Lau S; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada., Lemire O; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada., Zucker M; Faculty of Medicine, The University of Ottawa, Ontario, Canada.; Department of Pediatric Medicine, Children's Hospital of Eastern Ontario, Ontario, Canada.
Publikováno v:
Canadian medical education journal [Can Med Educ J] 2022 Jul 06; Vol. 13 (3), pp. 70-74. Date of Electronic Publication: 2022 Jul 06 (Print Publication: 2022).