Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Kirui J"'
Publikováno v:
Global Journal of Social Sciences Studies. 4:30-38
Dewey as a philosopher of education remains a landmark both in his ideas and teachings about education and philosophy in general. The inquiry into Dewey’s pragmatic approach in education is gradually justified by profound interest regarding the typ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Asian Social Science. 3(1):255-265
This was a college-wide action research that assessed the use of various pedagogies by teacher educators. It wasabout how teacher educators could change their classroom instruction to advance student teachers’ achievements. The study was conducted
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mutai, C., Bii, C., Rukunga, G., Ondicho, J., Mwitari, P., Abatis, D., Vagias, C., Vassilios Roussis, Kirui, J.
Publikováno v:
African Journal of Traditional, Complementary and Alternative Medicines; Vol 6, No 1 (2009)
Scopus-Elsevier
CIÊNCIAVITAE
Scopus-Elsevier
CIÊNCIAVITAE
Acacia mellifera has been used widely in traditional African medicines against various diseases. Among the Kipsigis community of Kenya, water extracts from the plant is used for the treatment of skin diseases, coughs and gastrointestinal ailments. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.