Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kirkland, Nicholas T."'
Publikováno v:
Kirkland, N T, Vitanov, V & Schaefer, D 2007, ' An Investigation into Utilizing Current Information Technologies to Provide Engineering Education to Sub-Saharan Africa ', Paper presented at MUDD Design Workshop VI: Design and Engineering Education in a Flat World, Claremont, California, USA United States, 23/05/07-25/05/07 .
Kirkland, N T, Vitanov, V & Schaefer, D 2008, ' An Investigation into Utilizing Current Information Technologies to Provide Engineering Education to Sub-Saharan Africa ', International Journal of Engineering Education, vol. 24, no. 2, pp. 345-356 .
Kirkland, N T, Vitanov, V & Schaefer, D 2008, ' An Investigation into Utilizing Current Information Technologies to Provide Engineering Education to Sub-Saharan Africa ', International Journal of Engineering Education, vol. 24, no. 2, pp. 345-356 .
Engineering education is one of the key factors for the development of any nation.Nowhere is this more true than in Sub-Saharan Africa, where a dearth of engineers hascontributed to the lowest regional standard of living of anywhere in the world. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::684f44771f6b171a56c1d1a691d67ac0
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/127129683/15_Kirkland.pdf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/127129683/15_Kirkland.pdf
Autor:
Staiger, Mark P., Kolbeinsson, Ingólfur, Kirkland, Nicholas T., Nguyen, Thanh, Dias, George, Woodfield, Tim B.F.
Publikováno v:
In Materials Letters 2010 64(23):2572-2574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.