Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Kiriş N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: The aim of this study was to investigate the effects of six months of treatment with long acting methylphenidate (concerta) on neuropsychological functions such as intelligence, selective attention, attention set shifting, resistance to in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::38fb39fae2387d552491395da8137d26
https://hdl.handle.net/20.500.12605/13732
https://hdl.handle.net/20.500.12605/13732
Anlar, Banu/0000-0001-6727-6229; Altunbasak, Sakir/0000-0002-0779-3272 WOS: 000274692900007 PubMed: 20196390 Attention, learning, and perceptual problems have been reported at various degrees and rates in neurofibromatosis type 1 (NF1). We aimed to d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2273d8042fced4bc6408b0d777a5437a
https://hdl.handle.net/20.500.12712/18396
https://hdl.handle.net/20.500.12712/18396
Publikováno v:
Europe PubMed Central
PubMedID: 23692715 We aimed to investigate the effects of age onset of diabetes, glycemic control and frequency of hypoglycemia on neurocognitive functions in type I diabetic children. Sixty type I diabetic children with diagnosis before (Group 1) or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::452543f48f94c4fa12c2f9fc783880d2
http://europepmc.org/abstract/med/23692715
http://europepmc.org/abstract/med/23692715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.