Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Kircanski K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abend, R., Bajaj, M.A, Coppersmith, D.D.L., Kircanski, K., Haller, S.P., Cardinale, E.M., Salum, G.A., Wiers, R.W., Salemink, E., Pettit, J.W., Pérez-Edgar, K., Lebowitz, E.R., Silverman, W.K., Bar-Haim, Y., Brotman, M.A., Leibenluft, E., Fried, E.I., Pine, D.S., Experimental psychopathology, Leerstoel Engelhard
Publikováno v:
Psychological Medicine, 51(10), 1752-1762. Cambridge University Press
Psychological Medicine, 51(10), 1752. NLM (Medline)
Psychol Med
Psychological Medicine, 51(10), 1752. NLM (Medline)
Psychol Med
Background: Psychiatric taxonomy segregates pediatric anxiety symptoms into distinct diagnostic subtypes. However, typical mixed symptom presentations pose significant challenges for diagnosis, treatment, and research. Pediatric anxiety alternatively
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.