Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kinkel, Traci"'
Autor:
Kinkel, Traci L.
Dissertation (Ph.D.) -- University of Texas Southwestern Medical Center at Dallas, 2008.
Vita. Bibliography: p. 165-182.
Vita. Bibliography: p. 165-182.
For the Fall 2022 BIOME Working Group, we have developed a plug-and-play CURE model that will allow educators to pick and choose CURE resources, centered on microbial diversity and ecology, to allow students to learn the process of science, specific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bcdf40a38afc6280a5671ebb353ede7
Autor:
Libby, Stephen J., Brehm, Michael A., Greiner, Dale L., Shultz, Leonard D., McClelland, Michael, Smith, Kelly D., Cookson, Brad T., Karlinsey, Joyce E., Kinkel, Traci L., Porwollik, Steffen, Canals, Rocio, Cummings, Lisa A., Curtiss, Roy
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Aug . 107(35), 15589-15594.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27862294
The uRAMS (undergraduate Research and Microbiology Science community) was created by faculty and researchers at Colorado State University as part of our engagement with the 2021 BIOME Institute. Our group focused on the development of resourcers that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d17d2681646e27668b28f96530801873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.