Zobrazeno 1 - 10
of 775
pro vyhledávání: '"King, D.L."'
Autor:
Cervigón-Carrasco, V., Politi, S., Brevers, D., Giménez-García, C., King, D.L., Billieux, J., Castro-Calvo, J.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior November 2024 160
Autor:
Billieux, Joël, Bloch, Jonathan, Rochat, Lucien, Fournier, Loïs, Georgieva, I., Eben, Charlotte, Khazaal, Y., Simon, O., Andersen, Marc, King, D.L., Lieberoth, Andreas
Publikováno v:
Billieux, J, Bloch, J, Rochat, L, Fournier, L, Georgieva, I, Eben, C, Khazaal, Y, Simon, O, Andersen, M, King, D L & Lieberoth, A 2023, ' Du jeu « online » au jeu « offline »-Un programme pilote pour réduire l’usage excessif des jeux vidéo ', 18èmes journées scientifiques du Groupe de Réflexion en Psychopathologie Cognitive (GREPACO), Louvain-La-Neuve, Belgien, 22/05/2023-23/05/2023 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::dd1e7ab986f9d59e847704eb5778cccd
https://pure.au.dk/portal/da/publications/du-jeu--online--au-jeu--offline---un-programme-pilote-pour-reduire-lusage-excessif-des-jeux-video(1fd01d49-d50e-490b-b9ba-e9505ae5de09).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/du-jeu--online--au-jeu--offline---un-programme-pilote-pour-reduire-lusage-excessif-des-jeux-video(1fd01d49-d50e-490b-b9ba-e9505ae5de09).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Neuropsychiatry, vol. 18, no. 1, pp. 65-74
Objective: The self-isolation measures employed during the COVID-19 pandemic made it difficult for basic needs to be met, thus increasing emotional distress. It has been suggested that socially meaningful online gaming buffered emotional distress dur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::313fc39dfc0da231ee753cc1ce87fc5e
https://serval.unil.ch/notice/serval:BIB_CCC91AA2F3FD
https://serval.unil.ch/notice/serval:BIB_CCC91AA2F3FD
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.