Zobrazeno 1 - 10
of 589
pro vyhledávání: '"Kindt M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerlicher, A M V, Verweij, S A, Kindt, M, Experimental Psychology (onderzoeksprogramma PF), Helmholtz Institute, Leerstoel Baas, Afd Psychologische functieleer, LS Management van Cultuur en Zingeving, Sub Mathematics Education
Publikováno v:
Scientific Reports, 12:5862. Nature Publishing Group
Scientific Reports, 12(1). NLM (Medline)
Scientific Reports, 12(1). NLM (Medline)
Although reconsolidation-based interventions constitute a promising new avenue to treating fear and anxieties disorders, the success of the intervention is not guaranteed. The initiation of memory reconsolidation is dependent on whether a mismatch be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heikkila, Richard E., Kindt, M. Victoria, Sonsalla, Patricia K., Giovanni, Andrew, Youngster, Stephen K., McKeown, Kathleen A., Singer, Thomas P.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1988 Aug . 85(16), 6172-6176.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/32321
Autor:
Gazendam, F.J., Krypotos, A.M., Kamphuis, J.H., van der Leij, A.R., Huizenga, H.M.H., Eigenhuis, A., Kindt, M., Experimental psychopathology, Leerstoel Engelhard
Publikováno v:
International Journal of Psychophysiology, 158, 271. Elsevier
International Journal of Psychophysiology, 158, 271-287. Elsevier
International Journal of Psychophysiology, 158, 271-287. Elsevier
Individual differences in fear learning are a crucial prerequisite for the translational value of the fear-conditioning model. In a representative sample (N = 936), we used latent class growth models to detect individual differences in associative fe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f7985c79629a0b8c21173a1f0f9e2ff
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409684
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409684
Publikováno v:
Handboek exposure, 282-304
STARTPAGE=282;ENDPAGE=304;TITLE=Handboek exposure
STARTPAGE=282;ENDPAGE=304;TITLE=Handboek exposure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6d0cb42c3ebbfb34cbed18c351c8d6da
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/aan-exposure-voorbij(d87b4b6d-e8ce-4008-940c-41eed8670430).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/aan-exposure-voorbij(d87b4b6d-e8ce-4008-940c-41eed8670430).html
Autor:
Arnaudova, Inna, Krypotos, A.M., Effting, Marieke, Kindt, M, Beckers, T., Leerstoel Engelhard, Experimental psychopathology
Publikováno v:
Cognition & Emotion, 32(5), 1062-1081. Taylor and Francis Ltd.
Cognition & Emotion, 32(5), 1062. Psychology Press Ltd
Cognition & Emotion, 32(5), 1062. Psychology Press Ltd
Affective states influence how individuals process information and behave. Some theories predict emotional congruency effects (e.g., preferential processing of negative information in negative affective states). Emotional congruency should theoretica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.