Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Kindness Stephen J."'
Publikováno v:
Nanophotonics, Vol 7, Iss 1, Pp 127-144 (2018)
Terahertz (0.1–10 THz corresponding to vacuum wavelengths between 30 μm and 3 mm) research has experienced impressive progress in the last few decades. The importance of this frequency range stems from unique applications in several fields, includ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1722b1e44104096a6aae1d363a7b03e
Autor:
Xia, Ruqiao, Almond, Nikita W., Kindness, Stephen J., Mikhailov, Sergey A., Tadbier, Wadood, Degl'Innocenti, Riccardo, Lu, Yuezhen, Lowe, Abbie, Ramsay, Ben, Jakob, Lukas A., Dann, James, Hofmann, Stephan, Beere, Harvey E., Ritchie, David A., Michailow, Wladislaw
Effective control of terahertz radiation requires the development of efficient and fast modulators with a large modulation depth. This challenge is often tackled by using metamaterials, artificial sub-wavelength optical structures engineered to reson
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.16330
Autor:
Michailow, Wladislaw, Spencer, Peter, Almond, Nikita W., Kindness, Stephen J., Wallis, Robert, Mitchell, Thomas A., Degl'Innocenti, Riccardo, Mikhailov, Sergey A., Beere, Harvey E., Ritchie, David A.
The photoelectric effect consists in the photoexcitation of electrons above a potential barrier at a material interface and is exploited for photodetection over a wide frequency range. This three-dimensional process has an inherent inefficiency: phot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.04177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.