Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kindergarten quality"'
Autor:
Karoline Jangård Selliseth
Publikováno v:
Nordisk Välfärdsforskning, Vol 9, Iss 2, Pp 142-153 (2024)
The Norwegian kindergarten sector is part of the welfare stateʼs apparatus aimed at democratic values and social cohesion. Framed as ‘quality improvement strategiesʼ, communication with parents has been increasingly digitalised in both private an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6769c2634a4142dbbfc247114f23ac7b
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The conducted research was devoted to comparison of kindergartens’ educational environment quality evaluation via ECERS-R and CLASS methods. Both methods were applied in the same kindergarten groups. Therefore, in this study we attempted to find ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be9e6e1f0ed94ee7bafb4a8753e6df71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
傅馨儀
本研究旨在探討運用幼兒學習環境評量表-修訂版(ECERS-R)及幼兒園品質改善計畫(Program quality improvement plan)是否可作為一有效工具幫助幼兒園及幼兒教師提升幼兒園品質,並分析幼兒園的品質
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0098157001%22.