Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Kindergarten classrooms"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Children Youth and Environments, 2012 Apr 01. 22(1), 145-177.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7721/chilyoutenvi.22.1.0145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Giraldo Vasquez, N, Pereira, F O R & Sarey Khanie, M 2021, Lighting and Occupancy Behavior of Preschool Classrooms : A Field Study in Brazil . in Conference proceedings : BEHAVE 2020-2021 – the 6th European Conference on Behaviour Change for Energy Efficiency . Copenhagen Centre on Energy Efficiency, pp. 61-65, 6th European Conference on Behaviour and Energy Efficiency, Denmark, 21/04/2021 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::4fc935b91df11b19c5b8b2d436e4b1a4
https://orbit.dtu.dk/en/publications/a745316c-dd41-48fb-98c5-0b3b8d5c4921
https://orbit.dtu.dk/en/publications/a745316c-dd41-48fb-98c5-0b3b8d5c4921
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mayra Mascareño Lara, Nikolai F. Klitzing, Annegien Langeloo, Marjolein Deunk, Jan-Willem Strijbos
Publikováno v:
Review of Educational Research, 89(4), 536-568. SAGE Publications Inc.
Teacher–child interactions are the most important factor that determines the quality of early-childhood education. A systematic review was conducted to gain a better understanding of the nature of teacher–child interactions that multilingual chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a12b1ce646f54d32470822d126ed870
https://research.rug.nl/en/publications/cf05988a-d8b5-439e-80e6-19f18178d323
https://research.rug.nl/en/publications/cf05988a-d8b5-439e-80e6-19f18178d323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.