Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Kimble-Hill A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACS Central Science, Vol 7, Iss 3, Pp 383-391 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49e92e1f74d7414caa4dcc40d3ca851a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Le’Celia Hall, Emily Donovan, Michael Araya, Eniola Idowa, Ilse Jiminez-Segovia, Anthony Folck, Clark D. Wells, Ann C. Kimble-Hill
Publikováno v:
ACS Omega, Vol 4, Iss 4, Pp 6726-6736 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf25b9371b7d42caba105d37ea937dd1
Autor:
Anna L. Dunn, Debbie M. Decker, Claudia P. Cartaya-Marin, Joya Cooley, David C. Finster, Kirk P. Hunter, Daniel R. N. Jacques, Ann Kimble-Hill, Jennifer L. Maclachlan, Patricia Redden, Samuella B. Sigmann, Catherine Situma
Publikováno v:
Journal of the American Chemical Society. 145:11468-11471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Florastina Payton-Stewart, Jennifer Nielson, Edgar Arriaga, Zakiya Wilson-Kennedy, Ann Kimble-Hill, Leyte Winfield
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 99:1-4
Publikováno v:
J Chem Educ
This study examines the use of individual development plans (IDPs) in a structured mentoring program as an effective mechanism for reducing identity-related anxiety for underrepresented trainees and increasing their learner agency. Social cognitive t
Autor:
Marie Little Fawn Agan, Ann C. Kimble-Hill, Wayne E. Jones, Abby R. O’Connor, Mary Jo Ondrechen, Armando Rivera-Figueroa, Benny C. Chan, Peter K. Dorhout, Reni Joseph
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 99:435-443
Autor:
Ann C. Kimble-Hill
Publikováno v:
J Chem Health Saf
Chemistry practitioners, particularly in educational settings, often associate building strong safety cultures with compliance or regulatory requirements around laboratory glass-ware, equipment, flammable and incompatible materials, signage, containe