Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Kim Sung-ha"'
Autor:
Kim Sung-Ha, Park Man-Young, Lee Sang-Mi, Jung Ho-Hyun, Kim Jae-Kyoun, Lee Jong-Deok, Kim Dong-Woung, Yeom Seung-Ryong, Lim Jin-Young, Park Min-Jung, Park Se-Woon, Kim Sung-Chul
Publikováno v:
Journal of Pharmacopuncture, Vol 15, Iss 2, Pp 36-39 (2012)
The spontaneous regression of herniated cervical discs is not a well-established phenomenon. However, we encountered a case of a spontaneous regression of a severe radiculopathic herniated cervical disc that was treated with acupuncture, pharmacopunc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4c5e59e8435452bba82526a25ef53f9
Publikováno v:
Journal of Pharmacopuncture, Vol 13, Iss 1, Pp 121-128 (2010)
Objectives : This study was to investigate the effects of Oriental medical treatment on ALS. Methods : We investigated 12 ALS patients which were admitted to Gwang-Ju O.M.hospital for 3 months and follow-up at 8 months after discharge. All patients
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdc961a72b5b4d41893ffe9d77c384e8
Publikováno v:
In Current Applied Physics September 2024 65:41-46
Autor:
Han, Yea-Seul1 (AUTHOR), Kim, Sung-Ha1 (AUTHOR), Sung, Tae-Jung1 (AUTHOR) neosung@hallym.or.kr
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/19/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
In Composites Part B 1 July 2016 96:248-254
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Sung-Ha1 (AUTHOR), Han, Yea Seul1,2 (AUTHOR), Chun, Jiyoung1 (AUTHOR), Lee, Myung Hee3 (AUTHOR), Sung, Tae-Jung1 (AUTHOR) neosung@hallym.or.kr
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/16/2020, Vol. 15 Issue 7, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovation & Education; 2023, Vol. 5 Issue 1, p81-97, 17p