Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Kim, Yongnam"'
Publikováno v:
In Journal of Constructional Steel Research February 2024 213
Autor:
Kim, Yongnam
Does reviewing previous answers during multiple-choice exams help examinees increase their final score? This article formalizes the question using a rigorous causal framework, the potential outcomes framework. Viewing examinees' reviewing status as a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.02830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Yongnam
Whether examinees' answer changing behavior while taking multiple-choice exams is beneficial or harmful is a long-standing puzzle in the educational and psychological measurement literature. Formalizing the problem using the potential outcomes framew
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1808.10577
In this paper, we propose a design method for controller based it on that describe plants as T-S triangular cloud models in case of uncertainty in them.
Comment: 14 pages, 4 figures, 1 table. arXiv admin note: substantial text overlap with arXiv
Comment: 14 pages, 4 figures, 1 table. arXiv admin note: substantial text overlap with arXiv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.03046
Autor:
Kim, Yongnam1,2,3 (AUTHOR) ykims@snu.ac.kr, Jung, Geryong4 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Mathematical & Statistical Psychology. Nov2024, p1. 14p. 3 Illustrations.
Autor:
Kim, Yongnam, Zhang, Shunying, Grolleau, Vincent, Roth, Christian C., Mohr, Dirk, Yoon, Jeong Whan
Publikováno v:
In CIRP Annals - Manufacturing Technology 2021 70(1):211-214
In this paper, the advanced parallel chaos optimal search algorithm is proposed and the effectiveness of the proposed algorithm is verified through the experiment for find out the minimum of several benchmark functions.
Comment: 5 pages, 5 figur
Comment: 5 pages, 5 figur
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1512.05077
Autor:
Kim, Yongnam
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 2019 Aug 01. 44(4), 367-389.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45278430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.