Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Kim, Yeo Jung"'
Since the early days of corporate societal marketing, managers and researchers alike have considered perceived marketer motives as a key factor in eliciting positive consumer response. However, little is known as to how the perception of marketer mot
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/26610
Autor:
Kim, Jong Kuk, Kim, Byung-Jo, Shin, Ha Young, Shin, Kyong Jin, Nam, Tai-Seung, Seok, Jung Im, Suh, Bum Chun, Oh, Jeeyoung, Kim, Yeo Jung, Bae, Jong Seok
Publikováno v:
In Clinical Neurology and Neurosurgery August 2015 135:1-5
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences October 2014 69:162-167
Autor:
Zaslavsky, Alexander, Chou, Stella T., Schadler, Keri, Lieberman, Allyson, Pimkin, Maxim, Kim, Yeo Jung, Baek, Kwan-Hyuck, Aird, William C., Weiss, Mitchell J., Ryeom, Sandra *
Publikováno v:
In Blood 18 April 2013 121(16):3205-3215
Autor:
Lee, Yeonhee, Lee, Choong-Sik, Kim, Yeo-Jung, Chun, Sungmin, Park, Seohyung, Sun Kim, Young, Han, Byoung-Don *
Publikováno v:
In Molecules and Cells October 2002 14(2):192-197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoon, Hye Jin1 (AUTHOR) hjyoon@smu.edu, Kim, Yeo Jung2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Promotion Management. Jan/Feb2016, Vol. 22 Issue 1, p49-70. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.