Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kim, Yaeeun"'
Autor:
Kim, Yaeeun (AUTHOR), Srivastava, Joydeep (AUTHOR) yaeeun.kim@csus.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2024, Vol. 61 Issue 2, p290-306. 17p.
Dissertation/ Thesis
Autor:
Kim, Yaeeun
This three-essay dissertation extends previous research on social influence and examines social influence’s impact on consumption, particularly in the contexts of collective goals and brand preferences. Essay 1 focuses on collective marketing campa
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/274
Autor:
Kim, Yaeeun, Srivastava, Joydeep
Supplemental material, sj-docx-1-mrj-10.1177_00222437231178544 for The “Achilles Heel” of Established Brands: The Effect of Brand Age on Consumers’ Brand Choice by Yaeeun Kim and Joydeep Srivastava in Journal of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4d76f8ca36e4215e719c7fdb7d657a09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The lack of detailed guideline of network traffic management has led complex conflicts among ICT players. Among them, the most severe case was KT and Samsung's case: Korea Telecom (KT) once blocked Internet connection of Samsung Smart TV service user
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e275abdaba9f1e7c4c9868af291dec7
https://hdl.handle.net/10419/72500
https://hdl.handle.net/10419/72500
The development and complexity of mobile and smart technologies continues to evolve with a greater speed, attention needs to be turned to the possibility of continuous development. It has become important to monitor users’ post-purchase behavior in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5cefce7ba7f67f8cd3e58f9051d0fced
https://hdl.handle.net/10419/82140
https://hdl.handle.net/10419/82140
Publikováno v:
International Journal of Electronic Customer Relationship Management; January 2014, Vol. 8 Issue: 1-3 p136-158, 23p