Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Kim, S. Peter"'
Publikováno v:
In Physica Medica December 2019 68:132-145
Autor:
Moale, Amanda C., Motter, Erica M., Eisenhauer, Peter, Gandhi, Nimit, Kim, S. Peter, Girard, Tim D., Reynolds III, Charles F., Leland, Natalie E., Chang, Judy C., Scheunemann, Leslie P.
Publikováno v:
American Journal of Critical Care; May2024, Vol. 33 Issue 3, p180-189, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Busse, Nathan C., Al‐Ghazi, Muthana S. A. L., Abi‐Jaoudeh, Nadine, Alvarez, Diane, Ayan, Ahmet S., Chen, Erli, Chuong, Michael D., Dezarn, William A., Enger, Shirin A., Graves, Stephen A., Hobbs, Robert F., Jafari, Mary Ellen, Kim, S. Peter, Maughan, Nichole M., Polemi, Andrew M., Stickel, Jennifer R.
Publikováno v:
Journal of Applied Clinical Medical Physics; Feb2024, Vol. 25 Issue 2, p1-28, 28p
Autor:
Kim, S. Peter1,2 (AUTHOR) shingyu.kim@mail.mcgill.ca, Juneau, Daniel3 (AUTHOR), Cohalan, Claire4 (AUTHOR), Enger, Shirin A.1,2,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
EJNMMI Physics. 10/30/2021, Vol. 8 Issue 1, p1-19. 19p.
Autor:
Kim, S. Peter
Publikováno v:
In Brachytherapy May-June 2021 20(3) Supplement:S2-S2
Autor:
KIM, S. PETER
Publikováno v:
Child Welfare, 1980 Apr 01. 59(4), 213-224.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45393669
Publikováno v:
Child Welfare, 1979 Jul 01. 58(7), 419-427.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45393580
Autor:
Hishinuma, Earl S., Johnson, Ronald C., Kim, S. Peter, Nishimura, Stephanie T., Makini Jr., George K., Andrade, Naleen N., Yates, Alayne, Goebert, Deborah A., Mark, Gregory V., Mayeda, David T., Revilla, Linda A.
Publikováno v:
International Journal of Social Psychiatry; Sep2005, Vol. 51 Issue 3, p242-258, 17p, 3 Charts
Autor:
Hishinuma, Earl S., Foster, Judy E., Miyamoto, Robin H., Nishimura, Stephanie T., Andrade, Naleen N., Nahulu, Linda B., Goebert, Deborah A., Yuen, Noelle Y.C., Makini Jr., George K., Kim, S. Peter, Carlton, Barry S.
Publikováno v:
School Psychology International; Aug2001, Vol. 22 Issue 3, p303, 17p, 2 Charts