Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Kim, Hae Ri"'
Autor:
Jeon, Jae Wan, Kim, Hae Ri, Lee, Eujin, Lee, Jong In, Ham, Young Rok, Na, Ki Ryang, Lee, Kang Wook, Kim, Jwa-Jin, Choi, Dae Eun
Publikováno v:
In NEFROLOGIA (English Edition) November-December 2021 41(6):625-631
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Hae Ri1,2 (AUTHOR), Bae, Hong Jin3 (AUTHOR), Jeon, Jae Wan1 (AUTHOR), Ham, Young Rok2,4 (AUTHOR), Na, Ki Ryang2,4 (AUTHOR), Lee, Kang Wook2,4 (AUTHOR), Hyon, Yun Kyong5 (AUTHOR) hyon@nims.re.kr, Choi, Dae Eun2,4 (AUTHOR) hyon@nims.re.kr
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/23/2021, Vol. 16 Issue 4, p1-12. 12p.
Publikováno v:
In International Journal of Hydrogen Energy 13 January 2014 39(2):966-973
Autor:
Kim, Hae-Ri
Publikováno v:
The Korea Association of Primary English Education. 26:181-204
Publikováno v:
Studies in English Education. 25:215-239
This study used three different types of patterned texts such as simple, dialogic, and cumulative repetitive patterns to investigate the effects on small group based cooperative writing. Twenty-two third graders participated in the study and data wer