Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Kilpatrick, Kate"'
Autor:
Swaminathan, Akhilesh, Fulforth, James M, Frampton, Chris M, Borichevsky, Grace M, Mules, Thomas C, Kilpatrick, Kate, Choukour, Myriam, Fields, Peter, Ramkissoon, Resham, Helms, Emily, Hanauer, Stephen B, Leong, Rupert W, Peyrin-Biroulet, Laurent, Siegel, Corey A, Gearry, Richard B
Publikováno v:
Inflammatory Bowel Diseases; Nov2024, Vol. 30 Issue 11, p2064-2075, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Value in Health June 2015 18(4):484-492
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pettit, Tristan, Proffit, Ellyn, Reid, Julia, Dobinson, Hazel, Waugh, Val, Sue, Louise, Vincent, Tracey, McMillan, Simone, Hemmaway, Claire, Kilpatrick, Kate, Wilding, Eleanor, Watson, Heidi, Ballantine, Kirsten
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Young Adult Oncology; Jun2023, Vol. 12 Issue 3, p366-375, 10p
Autor:
Hampshire, Kate, Porter, Gina, Kilpatrick, Kate, Kyei, Peter, Adjaloo, Michael, Oppong, George
Publikováno v:
Human Organization, 2008 Apr 01. 67(1), 25-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44127037
Autor:
Kilpatrick, Kate
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations, 2020-
Teaching Artists (that is, artists who teach) are in a constant state of reflection and self-evaluation. Reflexive Teaching Artistry is the ability to apply personal reflection to practice as a means to better support and engage students. Reflection
Externí odkaz:
https://stars.library.ucf.edu/etd2020/77
https://stars.library.ucf.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1076&context=etd2020
https://stars.library.ucf.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1076&context=etd2020
Publikováno v:
In Social Science & Medicine 2009 68(4):758-765
Publikováno v:
International Journal of Arts Education; Dec2019, Vol. 14 Issue 4, p11-20, 10p