Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kilic Cakmak, Ebru"'
Autor:
Sirakaya, Mustafa, Kilic Cakmak, Ebru
Publikováno v:
International journal for research in vocational education and training, 5, 1, 1-18
This study aimed to test the impact of augmented reality (AR) use on student achievement and self-efficacy in vocational education and training. For this purpose, a marker-based AR application, called HardwareAR, was developed. HardwareAR provides in
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/57104
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 10 December 2013 106:74-83
Autor:
Yılmaz, Ramazan, Kılıç-Çakmak, Ebru
Publikováno v:
In Computers & Education September 2012 59(2):828-838
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Dec2017, Vol. 25 Issue 8, p949-969, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aysun Turupcu Dogan, Osman Sabanci, Serçin Karataş, Melek Gülşah Şahin, Esra Ömeroğlu, Ebru Kiliç Çakmak, Volkan Kukul, Safiye Sarici Bulut, Hacer Elif Dağlıoğlu
WOS: 000470754500004 The aim is to develop a scale to demonstrate the instructional approaches that teachers apply in inclusive preschool classrooms, where typically developed and talented/gifted children are educated together. A total of 156 teacher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38436c7a4baa30eb2f835be892dc81b5
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/def85ddb-b348-48ec-8daf-2ec6537bf5d0/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/def85ddb-b348-48ec-8daf-2ec6537bf5d0/oai