Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Kikabhai, Navin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kikabhai, Navin
This thesis is a critical investigation of the issues around the exclusion of individuals described as having ‘learning difficulties’ from higher education participation. As a qualitative inquiry it is situated within a ‘real life’ contempora
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.634984
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sealey, Alison, Walton, Richard, Gunter, Helen, Barker, Bernard, Wellington, Jerry, Elliott, Julian, Mayer, Christine, Peim, Nick, Timmerman, Greetje, McNess, Elizabeth, John, Peter, McCulloch, Gary, Thompson, David, Calder, Isobel, Hill, Ulrike, Cole, Mike, Belfield, Clive, Pilkington, Rachel, Florian, Lani, Kikabhai, Navin
Publikováno v:
Educational Review; Jun2004, Vol. 56 Issue 2, p207-228, 22p
Autor:
Stefánsdóttir, Ástríður
Publikováno v:
Disability & Society; Jun2022, Vol. 37 Issue 5, p809-826, 18p
Autor:
Burdett, Emmeline
Publikováno v:
Journal of Literary & Cultural Disability Studies. 2014, Vol. 8 Issue 1, p97-103. 7p.
Autor:
Navin Kikabhai
This book offers a critical investigation of the exclusion of individuals described as having ‘learning difficulties'from participation in higher education. Using a postmodernist framework, the author explores the insights and experiences of a thea
Autor:
Cosimo Mangione
Wie gestalten sich die kommunikativen Praktiken von Familien mit geistig behinderten Angehörigen? Ein auffallender und häufig beobachtbarer Aspekt ist, dass Eltern das Rederecht für sich beanspruchen, indem sie stellvertretend auf Fragen antworten
Autor:
Armstrong, Felicity, Richards, Gill
Teaching Assistants are increasingly relied upon to provide for children who experience difficulties in learning. Key Issues for Teaching Assistants is an essential companion for any Teaching Assistant who wants to understand more about inclusion and