Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Kik, W"'
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics; Mar2023, Vol. 61 Issue 3, p799-820, 22p
Autor:
Bezin, Y., Pålsson, B.A., Kik, W., Schreiber, P., Clarke, J., Beuter, V., Sebes, M., Persson, I., Magalhaes, H., Wang, P., Klauser, P.
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics; Mar2023, Vol. 61 Issue 3, p660-697, 38p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport; № 5 (2004): ISSUE 5; 151-156
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта; № 5 (2004): ВЫПУСК 5; 151-156
Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту; № 5 (2004): ВИПУСК 5; 151-156
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта; № 5 (2004): ВЫПУСК 5; 151-156
Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту; № 5 (2004): ВИПУСК 5; 151-156
The reduce drive time it is necessary to increase the speed of trains. Modern high speed trains have the 3-metre bogie base and an even smaller one. The base size influences significantly not only the system movement stability but the bogie frame wei
Publikováno v:
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта.
The reduce drive time it is necessary to increase the speed of trains. Modern high speed trains have the 3-metre bogie base and an even smaller one. The base size influences significantly not only the system movement stability but the bogie frame wei
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics; Jun2002 Supplement, Vol. 37, p543, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.