Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Kigen, B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jack Stone, Matthew J. Akiyama, Ann E. Kurth, John Lizcano, Charles M. Cleland, Kigen B, Peter Vickerman, Wanjiru Waruiru, Hannah Fraser, Nok Chhun, Josephine G. Walker, Helgar Musyoki, Nyashadzaishe Mafirakureva, Parinita Bhattacharjee, Peter Cherutich, Mundia B, Niklas Luhmann, Ragi A
BackgroundPeople who inject drugs (PWID) in Kenya have a high prevalence of HIV (14-26%) and HCV (11-36%). Needle and syringe programmes (NSP) and antiretroviral therapy (ART) have high coverage among PWID, while HCV treatment and opioid substitution
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::540b26048dcd108e13529b39951e3de9
https://doi.org/10.1101/2021.02.02.21251008
https://doi.org/10.1101/2021.02.02.21251008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malla, L, Perera-Salazar, R, Akech, S, Ogero, M, Julius, T, Irimu, G, English, M, Thuranira, L, Ochieng, G, Kigen, B, Musabi, M, Inginia, R, Kamunya, A, Otido, S, Kuria, M, Mithamo, A, Muturi, C, Emadau, C, Mutiso, C, Kimutai, D, Mutai, L, Aduro, N, NgAr, S, Kanyingi, F, group, CIN author
Publikováno v:
Journal of Global Health
© 2019 The Author(s). Background Kenyan paediatric treatment protocols recommend the use of zinc supplement for all children with diarrhoea. However, there is limited evidence of benefit for young children aged 1-5 months and those who are well-nour
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6af407c56762441b0ab52f9a96338c4c
https://doi.org/10.7189/jogh.09.020416
https://doi.org/10.7189/jogh.09.020416
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.