Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Kieslich, Pascal J."'
Autor:
Fernández-Fontelo, Amanda, Henninger, Felix, Kieslich, Pascal J., Kreuter, Frauke, Greven, Sonja
We propose new ensemble models for multivariate functional data classification as combinations of semi-metric-based weak learners. Our models extend current semi-metric-type methods from the univariate to the multivariate case, propose new semi-metri
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.13380
Autor:
Fernández-Fontelo, Amanda, Kieslich, Pascal J., Henninger, Felix, Kreuter, Frauke, Greven, Sonja
A central goal of survey research is to collect robust and reliable data from respondents. However, despite researchers' best efforts in designing questionnaires, respondents may experience difficulty understanding questions' intent and therefore may
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.06916
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henninger, Felix1 mailbox@felixhenninger.com, Kieslich, Pascal J2, Fernández-Fontelo, Amanda3, Greven, Sonja4, Kreuter, Frauke5
Publikováno v:
Public Opinion Quarterly. 2023 Supplement, Vol. 87, p602-618. 17p. 2 Diagrams, 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy December 2018 111:84-91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hepp, Johanna1 (AUTHOR) Johanna.Hepp@zi-mannheim.de, Kieslich, Pascal J.2 (AUTHOR), Wycoff, Andrea M.3 (AUTHOR), Bertsch, Katja4 (AUTHOR), Schmahl, Christian1 (AUTHOR), Niedtfeld, Inga1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/4/2021, Vol. 16 Issue 3, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.