Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Kiernan, Michaela"'
Autor:
Brown, Susan D., Kiernan, Michaela, Ehrlich, Samantha F., Zhu, Yeyi, Hedderson, Monique M., Daredia, Saher, Feng, Juanran, Millman, Andrea, Quesenberry, Charles P., Ferrara, Assiamira
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports December 2023 36
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications March 2020 17
Autor:
Eisenberg, Ian W., Bissett, Patrick G., Canning, Jessica R., Dallery, Jesse, Enkavi, A. Zeynep, Whitfield-Gabrieli, Susan, Gonzalez, Oscar, Green, Alan I., Greene, Mary Ann, Kiernan, Michaela, Kim, Sunny Jung, Li, Jamie, Lowe, Michael R., Mazza, Gina L., Metcalf, Stephen A., Onken, Lisa, Parikh, Sadev S., Peters, Ellen, Prochaska, Judith J., Scherer, Emily A., Stoeckel, Luke E., Valente, Matthew J., Wu, Jialing, Xie, Haiyi, MacKinnon, David P., Marsch, Lisa A., Poldrack, Russell A.
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy February 2018 101:46-57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiernan, Michaela
The handouts identify 8 recommended elements for writing concise and compelling specific aims. The 8 elements are designed to make it easy and efficient for National Institutes of Health (NIH) reviewers to evaluate the ‘Overall Impact’ of R01 gra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fa2872f9eedc4b833561a048d5b821e8
Publikováno v:
Health Education Research, 2005 Aug 01. 20(4), 439-447.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kružliaková, Natalie, Estabrooks, Paul A., You, Wen, Hedrick, Valisa, Porter, Kathleen, Kiernan, Michaela, Zoellner, Jamie
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Apr2018, Vol. 15 Issue 4, p269-278, 10p, 3 Charts, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.