Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kieninger, Axel"'
Publikováno v:
International Journal of Service Science, Management, Engineering & Technology. 2012, p49-64. 16p.
Autor:
Kieninger, Axel Christoph
The assessment of services' adverse business impact is a prerequisite for the determination of cost-optimal service offers. We suggest service incident patterns as an advanced form of quality measures describing a service's characteristic incident be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5ba7b5a5fdab053bb042968af2fd75a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fundamentals of Service Systems; 2015, p325-357, 33p
Publikováno v:
Exploring Services Science 6th International Conference, IESS 2015, Porto, Portugal, February 4-6, 2015, Proceedings; 2015, p1-11, 11p
Publikováno v:
Exploring Services Science: 5th International Conference, IESS 2014, Geneva, Switzerland, February 5-7, 2014. Proceedings; 2014, p108-123, 16p
Publikováno v:
Exploring Services Science: 5th International Conference, IESS 2014, Geneva, Switzerland, February 5-7, 2014. Proceedings; 2014, p56-71, 16p
Publikováno v:
Exploring Services Science; 2013, p170-185, 16p