Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Kien Do Trung"'
Autor:
Dinh, Nguyen Ngoc, Bach, Ngo Chi, Bach, Tran Viet, Nguyet Chi, Dao Thi, Cuong, Duong Duc, Dat, Nguyen Tien, Kien, Do Trung, Phuong, Nguyen Thu, Thao, Le Quang, Thien, Nguyen Duy, Thuy, Dang Thi Thanh, Minh Thuy, Luong Thi
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine January 2025 184
Autor:
Thao, Le Quang, Kien, Do Trung, Thuy, Dang Thi Thanh, Thuy, Luong Thi Minh, Bach, Ngo Chi, Duc, Tran Tri, Bach, Hoang Gia, Cuong, Duong Duc
Publikováno v:
In Engineering Applications of Artificial Intelligence August 2024 134
Autor:
Thao, Le Quang, Kien, Do Trung, Thien, Nguyen Duy, Bach, Ngo Chi, Van Hiep, Vuong, Khanh, Dang Gia
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: A. Physical 1 April 2024 368
Autor:
Thao, Le Quang, Kien, Do Trung, Bach, Ngo Chi, Thi Thanh Thuy, Dang, Thi Minh Thuy, Luong, Cuong, Duong Duc, Hieu, Nguyen Ha Minh, Dang, Nguyen Ha Thai, Bach, Pham Xuan, Hieu, Le Phan Minh
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: A. Physical 1 March 2024 367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Natural Science. 68:63-76
This study aims to identify the factors that influence academic performance and use them to develop a predictive model for student academic achievement, in order to support the improvement of education quality. In previous studies, the selection and
Autor:
Bao-Anh Hoang, Van-Anh Bui, Kien Do Trung, Hang Bui Thu, Trinh Chu Duc, Tung Thanh Bui, Loc Do Quang
Publikováno v:
Instrumentation Science & Technology. :1-19
Autor:
Thao, Le Quang, Kien, Do Trung, Thien, Nguyen Duy, Bach, Ngo Chi, Dung, Tran Thi, Thuy, Luong Thi Minh
Publikováno v:
European Journal of Lipid Science & Technology; Jan2024, Vol. 126 Issue 1, p1-13, 13p
Publikováno v:
International Journal of Evaluation & Research in Education; Dec2023, Vol. 12 Issue 4, p2101-2110, 10p