Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Kieltyka R"'
Publikováno v:
Nature and Science of Sleep, Vol 2014, Iss default, Pp 129-135 (2014)
Jessica I Wooden,1,2 Jennifer Pido,1 Hunter Mathews,1 Ryan Kieltyka,1 Bertha Montemayor,1 Christopher P Ward1,3 1Department of Psychology, University of Houston-Clear Lake, 2Department of Psychology, University of Houston, 3Menninger Department of Ps
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63a9146a229c417f86964f141ad5fd2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Logic, Grammar and Rhetoric, Vol 68, Iss 1, Pp 41-77 (2023)
The present paper, adopting some of the tools offered by Cognitive Linguistics, namely the mechanisms of conceptual metaphor and metonymy, is a qualitative study of a sociolinguistic nature. Its overall purpose is an attempt at exhibiting a paradigm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/026d1ed19cdc4f2a955be0ea7f1eca44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Langerman, M., van Rixel, V. H. S., Limburg, B., Talens Saez, V., Kieltyka, R. E., Bonnet, S., Siewert, B., Hontani, Y., Kennis, J. T. M., Siegler, M. A.
Publikováno v:
Chemical Communications; 10/18/2017, Vol. 53 Issue 81, p11126-11129, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.