Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Kiechle, Tamara"'
Autor:
McIntyre, Roger S., Bitter, Istvan, Buyze, Jozefien, Fagiolini, Andrea, Godinov, Yordan, Gorwood, Philip, Ito, Tetsuro, Oliveira-Maia, Albino J., Vieta, Eduard, Werner-Kiechle, Tamara, Young, Allan H., Reif, Andreas
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology August 2024 85:58-65
Autor:
Holbert, Sébastien, Denghien, Isabelle, Kiechle, Tamara, Rosenblatt, Adam, Wellington, Cheryll, Hayden, Michael R., Margolis, Russell L., Ross, Christopher A., Dausset, Jean, Ferrante, Robert J., Néri, Christian
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2001 Feb . 98(4), 1811-1816.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3054958
Autor:
Coghill, David R.1,2 david.coghill@unimelb.edu.au, Werner-Kiechle, Tamara3, Farahbakhshian, Sepehr4, Bliss, Caleb4, Robertson, Brigitte4, Huss, Michael5
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. May2021, Vol. 30 Issue 5, p809-821. 13p. 4 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coghill, David R, Newcorn, Jeffrey H, Chen, Jie, Werner-Kiechle, Tamara, Banaschewski, Tobias
Supplemental material, Supplementary_methods for Post hoc analyses of response rates to pharmacological treatments in children and adolescents with attention-deficit/hyperactivity disorder by David R Coghill, Jeffrey H Newcorn, Jie Chen, Tamara Werne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b0b3d9327a4b5b96e15ea1290096fea4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.