Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kidfluencers"'
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2024, Vol. 44, Issue 11/12, pp. 1109-1122.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSSP-03-2024-0109
Publikováno v:
Young Consumers, 2022, Vol. 24, Issue 1, pp. 74-94.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-04-2022-1507
Publikováno v:
Journalism and Media, Vol 4, Iss 1, Pp 42-59 (2022)
In this article, we reflect on how practices of children’s consumer culture interfere with the exercise of rights by children who are consumers and producers of content on digital platforms. It is our aim to offer a communicational perspective to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/755c9d55290142708e8a5995d5160e0c
Publikováno v:
Young Consumers, 24(1), 74-94. Emerald Group Publishing Ltd.
YOUNG CONSUMERS
YOUNG CONSUMERS
Purpose This study aims to examine young children’s (ages 4 to 7) knowledge and skills (i.e. their advertising literacy) for television (TV) commercials, YouTube pre-roll ads and influencer marketing. Furthermore, this study explores how parental p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1b0e073da795dadedcbb4d953ecd16a
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9295f51f-d541-44df-aee5-6b705705b7c6
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9295f51f-d541-44df-aee5-6b705705b7c6
Autor:
Renata Oliveira Tomaz
Publikováno v:
Galáxia (São Paulo), Volume: 48, Article number: e58837, Published: 17 FEB 2023
Resumo Este texto se origina de pesquisa que investiga a relação entre visibilidade, infância e participação na internet. O estudo analisa as representações de youtubers crianças em uma amostra de 43 notícias coletadas por meio de um alerta
Publikováno v:
Journalism and Media; Volume 4; Issue 1; Pages: 42-59
In this article, we reflect on how practices of children’s consumer culture interfere with the exercise of rights by children who are consumers and producers of content on digital platforms. It is our aim to offer a communicational perspective to a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDMETIC. 12:7
[Resumen] Los canales de menores Youtubers han proliferado en los últimos años, siendo unos productos audiovisuales muy populares con un apabullante número de seguidores, la gran mayoría también menores. Estos canales forman parte de la cultura
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.